2022. június 9., csütörtök

Tudomány-e a neveléstudomány ... új írásom

Második írásomat jelentetem meg a blogon. Ebben a neveléstudomány tudomány jellegéről és hazai állapotáról van szó. Gondolatgyűjtemény inkább, semmiképpen nem szabályos tudományos közlemény a formája (nem akar átfogó lenni, nincsenek benne hivatkozások, néhol meglehetősen személyes, más helyeken pedig túlzó a fogalmazás). Eredetijét egy baráti-szakmai társaság számára készítettem megvitatás céljából, de úgy láttam, érdemes szélesebb közönségnek is megmutatni.

Ahogy az első tanulmánnyal történt, ezt is a Googel-Drive-ra teszem fel, innen letölthető.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Tanár Úr!
    A Tudomány-e a neveléstudomány c. írására a napokban találtam rá. Akkor csak átfutottam, most visszatértem, hogy figyelmesen elolvassam, de már nem található a drive-on.
    Ha esetleg ideje engedi és szívesen megosztaná, örömmel venném.
    Köszönettel:
    Végh Cecília

    VálaszTörlés
  2. Kedves István!
    A blogon levő megosztott írások közül a következő bejegyzésekhez tartozó tanulmányokat valamiért nem lehet letölteni:
    - Tudomány-e a neveléstudomány ... új írásom
    - Könyv vajákosokról, mérésekről, a pedagógiai értékelések kényes kérdéseiről...
    A másik három írást letöltöttem, köszönet érte. Kíváncsi lennék erre a kettőre is.
    Üdvözlettel:
    Fekete-Rekényi János

    VálaszTörlés
  3. Kedves Tanár Úr!

    Én is szeretném elolvasni az írását, amennyiben van rá lehetőség.
    Az email címem: dareszter@gmail.com
    Nagyon hálás lennék, ha megosztaná velem.
    Darabos Eszter

    VálaszTörlés